Din kurv

SE KURVDer er ingen produkter i kurven

Handelsbetingelser

 

1. Personlige oplysninger / persondatapolitik
Hvad registrerer vi om dig – og hvorfor?

2. Bestilling af varer
Du bestiller på Bluepackshop.dk og modtager en ordrebekræftelse pr. e-mail. Hvad sker der så?

3. Priser
Alle priser er i DKK og inkl. 25% moms

4. Betalingsbetingelser
Om betalingsmetoder

5. Aftaleindgåelse
Accept af vilkår før køb

6. Ændring eller annullering af ordre
Hvornår og hvordan du kan ændre din ordre.

7. Reklamationsret og klageret
Når du skal reklamere.

8. Fortrydelses- og returret
Hvis du fortryder, og varen skal retur.

9. Ansvar
Hvad Bluepack.com ikke tager ansvar for.

10. Forsendelse og levering
Om leveringstid og leveringsomkostninger.

11. Varemodtagelse
Hvad du skal huske at kontrollere.

12. Fragt- / leveringsomkostninger
Hvor fremgår fragtprisen?

 

1. Personlige oplysninger / persondatapolitik
Første gang du køber en vare på Bluepackshop.dk, bliver du registreret som kunde. De personlige oplysninger vi registrerer er: navn, adresse, telefonnummer og e-mail.

Vi foretager registrering af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Når vi indsamler personoplysninger via Bluepackshop.dk, sikrer vi, at det altid sker ved dit udtrykkelige samtykke. Du skal være informeret om præcis, hvilke oplysninger vi indsamler og hvorfor.
Vi registrerer desuden alternativ leveringsadresse, hvis du indtaster en sådan under dit køb.

Der registreres ikke andre personfølsomme oplysninger. Oplysningerne videregives ikke til tredjemand.

Du har altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen.

Du har også ret til indsigt i de registrerede oplysninger.

Henvendelser i forbindelse med persondataloven kan du rette til info@bluepack.dk.

2. Bestilling af varer
Varer kan købes på Bluepackshop.dk og telefonisk via Bluepack kundeservice. Ved afslutning af varebestilling får du automatisk en e-mail kvittering/ bekræftelse af ordre, hvori det fremgår hvilke produkter, du har bestilt.

Vi anbefaler, at du gemmer din bekræftelse og evt. printer den ud.

Bluepackshop.dk kan annullere din ordre som følge af trykfejl, tekniske problemer, leveringssvigt og lignende situationer.

3. Priser
Alle priser på Bluepackshop.dk er angivet i danske kroner (DKK) og er inklusive 25 % moms.

Fragt- og leveringsomkostninger, betalingskort- og bankgebyr oplyses inden køb. Transaktionsgebyr overstiger ikke de PBS fastsatte gebyrer.

Et eventuelt gebyr vil også blive tillagt inden, at du accepterer dit køb.

4. Betalingsbetingelser
Betaling for bestilte varer kan ske online ved brug af Visa, MasterCard, Dankort eller ved bankoverførsel.

Ved betaling tillægges der betalingskortgebyrer. Disse oplyses inden, du vælger at godkende din ordre.

Betalingen for dine varer, sker i forbindelse med afsendelse fra Bluepack.

5. Aftaleindgåelse
Du skal ved hvert køb acceptere vilkårene i handelsbetingelserne. Du opfordres til at læse betingelserne grundigt igennem og gøre dig bekendt med de forpligtelser og rettigheder, som vilkårene giver dig.

Du får en kopi af vilkårene, når du modtager en bekræftelse af din ordre pr. e-mail.

Ved brug af “Tilbage” knappen har du altid mulighed for at rette eventuelle tastefejl inden, at du accepterer dit køb.

Du har også mulighed for at se alle dine afgivne oplysninger inden du godkender din ordre. Så er du sikker på, at alle oplysninger er korrekte.

6. Ændring eller annullering af ordre
Ved ændring af køb efter ordreafgivelse kan du ændre ordren ved at kontakte Bluepackshop.dk’s kundeservice på info@bluepack.dk.

Kundeservice hjælper dig med at ændre din ordre, men KUN hvis varen/varerne ikke er afsendt.

Er varerne allerede afsendt, har du 14 dages returret (Læs mere under Fortrydelses- og returret).

7. Reklamationsret og klageret
Du skal reklamere inden rimelig tid efter, du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 14 dage, anses reklamationen altid for at være rettidig.

Ved reklamation skal du sende en e-mail på info@bluepack.dk hvor du oplyser dit ordrenr. og fejlbeskrivelse.

Når vi modtager din reklamation, sender vi dig en e-mail med dit returvareordrenummer og adressen, hvortil du skal sende varen. Returvareordrenummeret skal du skrive på pakkens fragtemballage, da det gør ekspeditionstiden hurtigere.

Hvis du vil returnere en stor eller en sårbar vare, der kræver en forsigtig transport, noteres dette blot i returneringsfeltet, hvorefter en konsulent vil tage stilling til dette.

Det er ikke muligt at aflevere varen personligt på vores adresse.

Du kan kræve, at vi afhjælper manglen eller leverer en ny mangel fri vare, hvis forudsætningerne for ombytning er tilstede.

Dette forudsætter, at reklamationen er berettiget og at afhjælpningen eller omleveringen ikke medfører uforholdsmæssige omkostninger for os.

Når vi har gjort os bekendt med din reklamation, kontakter vi dig pr. e-mail for at aftale det videre forløb.

Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage.

Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Din klage kan indgives her.

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@bluepack.dk.

8. Fortrydelsesret
Som forbruger har du fortrydelsesret. Det vil sige, at du kan fortryde dit køb.

Hvis du vil benytte dig af din fortrydelsesret, skal dette ske senest 14 dage efter, at du modtog varen.

Hvis den 14. dag er en helligdag, en lørdag, grundlovsdag, den 24. eller 31. december, så udløber de 14 dage på den efterfølgende hverdag.

Hvis vi modtager din returmelding inden for tidsfristen, og du returnerer varen umiddelbart efter du har modtaget e-mailen, så er din retursag inden for tidsfristen.

Når vi modtager dit returskema, sender vi dig en e-mail med adressen, hvortil du skal sende varen. Du kan kun benytte dig af din returret, såfremt varen returneres i samme stand og mængde, som du modtog den. Varens salgsværdi må ikke forringes. Hvis varen bliver beskadiget eller forringet og det skyldes manglende eller for dårlig indpakning, så mister du din fortrydelsesret.

Ved returnering pakkes varen forsvarligt ind i korrekt fragtemballage. Du må ikke påklistre mærkater eller skrive direkte på producentens salgsemballage. Dette skal ske på fragtemballagen.

Når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan benyttes, sender vi dig pengene. Du må forvente, at der kan gå op til 14 dage.

Mener vi, at betingelserne ikke er opfyldt, for at du kan udnytte fortrydelsesretten, kontakter vi dig pr. e-mail med en begrundelse herfor.

Det er vigtigt at du ikke blot sender din vare retur, men giver Bluepack A/S besked inden. Derfor bedes du sende en mail til info@bluepack.dk. Herefter afventer du blot svar om nærmere instrukser.

Transportskader
Alle transportskader skal meddeles inden for 4 hverdage til Bluepack’s reklamationsafdeling, pr. mail på info@bluepack.dk.

Erhvervskunder – B2B (Business to Business)
Der er ingen returret medmindre andet er skriftligt aftalt.

9. Ansvar
Bluepackshop.dk påtager sig ikke noget ansvar for forsinkelse.

Bluepackshop.dk påtager sig ikke ansvaret for, at vores varer forårsager: indirekte skade eller følgestab, driftstab; tab af arbejdsfortjeneste, løn, indtægter, opsparing; tab, som du kunne have undgået ved rimelige foranstaltninger, herunder sikkerhedskopiering af alle data; skader på grund af force majeure.

Bluepack påtager sig intet ansvar som følge af køberens retsforhold over for tredjemand.

10. Forsendelse og levering
Som udgangspunkt sender Bluepackshop.dk varerne samme dag, hvis ordren er afgivet inden for normal arbejdstid. Bestilte varer sendes som udgangspunkt samlet.

Bluepackshop.dk estimerer normalt en leveringstid på max 4 hverdage med forbehold for eksterne forhold, der ligger udenfor Bluepackshop.dk’s indflydelse. Du vil naturligvis blive kontaktet pr. e-mail eller telefon, hvis dette bliver aktuelt.

Vores leverancer sker i samarbejde med anerkendte transportører og servicepartnere.

Leveringsomkostningerne beregnes afhængig af antallet af varer, deres vægt og størrelse. Du vil altid få oplyst de samlede leveringsomkostninger ved varebestilling inden, at du godkender din ordre.

Bluepackshop.dk leverer til hele Danmark. 

11. Varemodtagelse
Når du modtager dine varer, skal du huske at kontrollere for eventuelle synlige skader.

Er emballagen beskadiget eller bærer præg af andre synlige tegn på defekt, skal du kvittere på fragtbrevet men med forbehold for eventuelle skader på indhold.

Som udgangspunkt skal du aldrig kvittere for en vare, som du mener ikke lever op til det bestilte.

Når du afviser en vare
Kontakt altid kundeservice på telefon 66 11 58 32 og meddel, at du har afvist varen.

Hvis emballagen er intakt, men du alligevel finder varen beskadiget eller defekt efter udpakning, skal du anmelde det til kundeservice på telefon 66 11 58 32 eller E-mail info@bluepack.dk.

Af bevismæssige årsager bør du kontakte os pr. telefon eller e-mail straks efter modtagelse.

Uanset om der er tale om synlige eller ikke-synlige skader, bør du kontakte kundeservice, der hjælper dig med at løse problemet.

12. Fragt- / leveringsomkostninger
Fragtpriserne er inkl. transportforsikring.

Inden du skal godkende din ordre, fremgår det hvilken levering der er på den vare, du er ved at bestille. Fragtomkostningen fremgår også her.

Bluepack tager forbehold for tastefejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer, udsolgte / udgåede varer og leveringssvigt fra vores leverandører.

Sidst redigeret d. 16.02.2016

Din kurv er tom.

Return To Shop